Saturday, December 5, 2009

我和老公真心的对话



doing charity or being nice to the orphans or anyone, doesnt means that we wanted sumthing back; but at least I dun want others to make me felt tht as if I owe it to them. That's not a great feeling anyway ♥ 5 hours ago via Mobile Web · Comment ·LikeUnlike · View Feedback (16)Hide Feedback (16)


Angelique HauteStreet 郭芯柔when I am nice to sumone, its out from my own sincere willingness. If the other party do not appreciates it n thinks that I owe it to them or it's my responsibility, then it's very difficult for me to proceed. Everyone has the freedom to reject a responsibility n a lot of people did so, dun we? Including some of the parents out there?

5 hours ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔being forced to hold our responsibility n being sincerely holding our responsibility are very much different. No one can answer it for us, ask our own heart.

5 hours ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔my heart says that, do whatever I can to be nice, but if the other party do not appreciates it, I cant force it. Let the other party faced the karma. 只要我对的起我自己就可以了。不用想那么多,也不用做一些无味的东西。只要适可而止就好。

5 hours ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔不去害他,不去说他的坏话,就是做好我的本分了。对吗?老公。

5 hours ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔也许有其他跟需要我的爱护和关心的人在等着我。我又何必勉强一个不需要我的爱护的人来接受我的爱护呢?如果我勉强他人; 那我就很自私了,对吗?老公。

5 hours ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔所以我们要清楚知道其他人对我们好并不是他们欠我们的。永远要记得这一点。

4 hours ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔有时候我会发神经一下。不过我还是很感激他们。要不是他们放弃我,我也不会认识现在的父母,要不是她放弃你; 他不懂得珍惜我,我们也不可能有机会在一起,也没有机会相亲相爱。你应该很开心因为她当初做了最明确的选择。有了我,你觉得一切的恩怨还重要吗?♥

2 hours ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔that's what I alwayz say: if you want others to respect you, you got to respect others. No matter you are a senior, boss, superior or whoever. So what? 要得人服而不是得人吓。做东西如果不够全面,不够美,又有谁会服,是太上老君都没脸给。

about an hour ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔要是人服你,你也去不会给人背叛; 如果人人怕你,你就肯定会被出卖。就算一个人不出卖你,还有其他99个等着机会出卖你。

about an hour ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔如果有人对我说:当时她带着儿子离家出走,老公3天都没来看儿子所以离婚时才把抚养全推给爸爸,那是接口!她可以那么做没有问题,可是以后就不用想看我的孙子。我为什么要我的儿子做傻子。家庭管教的好,小孩子又这么会有问题呢?

49 minutes ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔难道那个女人害我的儿子还害不够?要她再害我的儿子,然后再让她较坏我孙子,再来给我儿子的新老婆麻烦,烦恼?

43 minutes ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔如果那个女人是好东西的话。看到老公3天没来看儿子,离婚时跟不放心让孩子教给老公呢?那不是接口是什么?她是在怕出钱养儿子,还是怕那个儿子妨碍她找男人呢?所以有必要给她看吗?

33 minutes ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔我也是女人,难道我会不知道她葫芦里买些什么药。。。

28 minutes ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔不需要她再服什么责任,谢谢。只要不再来烦我家就够了,就谢天谢地了。

25 minutes ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔当我是小人也好,什么都好。就是麻烦走远一点。做一个女人,我不是应该保护我的家吗?

21 minutes ago · DeleteAngelique HauteStreet 郭芯柔做个女人,不保护自己的家就算了,还毁自己的家,还学人家生什么孩子?生蛋就够了呀

我是没有什么关系。只是到时候你别来跟我诉苦所那个女人把你儿子教坏了。因为我非常不想看到你失望,失落的样子。那样子会让我很难受。

No comments:

Post a Comment